Veelgestelde vragen
Wat te doen bij dringende problemen?
Kan ik een helpdesk bellen?
Heb je een probleem dat niet kan wachten, kijk dan of je het antwoord kunt vinden in deze vragenlijst. Is je vraag minder dringend of wil je een opmerking maken, dan kun je ons een e-mail sturen. Stuur je mail naar info@park-beach.nl. We streven ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Kan ik een mail sturen naar de helpdesk?
Heb je een vraag of opmerking dan kun je ons een e-mail sturen. Stuur je mail naar info@park-beach.nl. We streven ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Ik heb gereserveerd, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Als je een reservering maakt, krijg je een bevestigingsmail met informatie en een QR code voor het gebruik van de tram. Heb je die niet ontvangen? Kijk dan in je spambox. Vind je de mail daar niet, log dan in op de website. Als je je account nog niet hebt geactiveerd, doe dat dan eerst. Na het inloggen, klik je in het menu op ‘Mijn reserveringen‘. Daar vind je al je gemaakte reserveringen.
Inloggen kun je hier. Voor activeren van je account moet je hier je mailadres invoeren. Je ontvangt dan een mail met verdere informatie voor het activeren van je account.
Inloggen kun je hier. Voor activeren van je account moet je hier je mailadres invoeren. Je ontvangt dan een mail met verdere informatie voor het activeren van je account.
Ik heb gereserveerd, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ik sta al bij de ingang van de parkeergarage. Wat moet ik doen?
Lukt het niet om je bevestigingsmail te zoeken in je spambox of in te loggen in je account? Druk dan op de knop bij ingang van de parkeergarage. De meldkamer kan je waarschijnlijk verder helpen.
Hoe kan ik inloggen?
Inloggen kun je hier. Voor activeren van je account moet je hier je mailadres invoeren. Je ontvangt dan een mail met verdere informatie voor het activeren van je account.
Vragen over het Park + Beach arrangement
Kan ik een reservering maken om meerdere dagen aaneengesloten te parkeren?
Nee dat is niet mogelijk.
Park+Beach is niet geschikt voor personen die overnachten. Er kunnen geen meerdaagse reserveringen worden gemaakt.
Maak je die reserveringen toch, dan werkt het niet. Je uitrij ticket van de eerste dag werkt op de tweede dag niet meer. En met je ticket voor de tweede dag kun je ook niet uitrijden omdat deze dan niet is geactiveerd.
Als alternatief kun je hier reserveren. Voor sommige hotels zijn er speciale arrangementen. Kijk of jouw hotel een link heeft naar parknGO op de website van het hotel.
Waar zijn de Park + Beach parkeerlocaties?
Je vindt de Park + Beach parkeerlocaties op de plattegrond onder reserveren, zodra je op ‘check beschikbaarheid’ klikt.
Hoe werkt Park + Beach?
Met Park + Beach kun je voor je bezoek aan de Haagse kust online een parkeerplaats reserveren buiten Scheveningen. Je kunt hier zien of en waar parkeerplaatsen beschikbaar zijn op de dag van jouw keuze. Voor het laatste stuk naar de kust kun je gebruik maken van de tram of een deelfiets of bakfiets (indien beschikbaar). Dat is bij de prijs voor het parkeren inbegrepen. Na betaling ontvang je de bevestiging en wat je verder nodig hebt per mail.
Wat kost Park + Beach?
Je betaalt € 6,- voor je auto. Dat is incl. een tramticket. Met een Haagsche Stadsfiets betaal je € 8,50 voor de bestuurder. Met een bakfiets betaal je € 8,00 voor de bestuurder. Voor elke medereiziger betaal je voor de tram € 1,- extra (max. 4 extra personen, kinderen jonger dan 4 jaar reizen gratis mee).
Waarom moet ik reserveren bij Park + Beach?
Je moet Park + Beach reserveren, omdat het aantal beschikbare parkeerplaatsen per dag kan verschillen. Wanneer je zonder reservering parkeert bij de parkeergarages, betaal je het reguliere parkeertarief van de parkeerlocatie.
Wanneer kan ik gebruik maken van Park + Beach?
Het Park + Beach arrangement is beschikbaar vanaf de voorjaarsvakantie tot 1 oktober 2024. Van 1 april tot en met 6 juli (start zomervakanties NL): alléén op vrijdag, zaterdag, zondag en feestdagen. Van 8 juli tot en met 1 september (einde zomervakanties NL): alle dagen van de week. Van 2 september tot en met 30 september: alléén op vrijdag, zaterdag, zondag. Tenzij afwijkend aangegeven in de app.
Waarom is een parkeerlocatie soms niet beschikbaar?
Het kan zijn dat een parkeerlocatie op bepaalde dagen niet beschikbaar is, bijvoorbeeld omdat er die dag een evenement plaatsvindt waar alle parkeerplaatsen voor nodig zijn. In de kalender is dit dan duidelijk aangegeven.
Ik heb een parkeerplaats gereserveerd. Is mijn parkeerplaats dan ook gegarandeerd beschikbaar?
Wanneer je een parkeerplaats hebt gereseveerd en betaald, dan is je parkeerplaats die dag voor jou gegarandeerd beschikbaar.
Kan ik ook betalen bij de parkeerlocatie?
Nee, je kunt Park + Beach alleen gebruiken door vooraf online te reserveren en te betalen. Een Park + Beach reservering is geldig van 04.00 uur AM op de dag van je reservering tot 03.59 uur AM de dag erna.
Kan ik alleen voor een hele dag reserveren, of ook voor een dagdeel of een specifiek tijdslot?
Nee, je kunt alleen voor een hele dag reserveren.
Vragen over het aanmaken van een account
Moet ik een account aanmaken om Park + Beach te kunnen boeken?
Nee, je hoeft geen account aan te maken. Na de eerste boeking krijg je een mail toegestuurd waarmee je je account kunt activeren. Het is niet noodzakelijk om dit te doen. Je kunt altijd als ‘gast’ een nieuwe reservering maken.
Als je er voor kiest om een account aan te maken, kun je in je account je reserveringen zien. Als je een account aanmaakt, kies je bij het maken van je volgende reservering voor ‘inloggen’.
Als je er voor kiest om een account aan te maken, kun je in je account je reserveringen zien. Als je een account aanmaakt, kies je bij het maken van je volgende reservering voor ‘inloggen’.
Algemene vragen over parkeren
Welk adres van de parkeerlocatie kan ik gebruiken voor mijn navigatiesysteem?
Het navigatieadres van de parkeerlocatie de je gekozen hebt staat in de bevestiging die je per mail ontvangt na het boeken.
Kan ik mijn auto de hele dag op de parkeerlocatie parkeren?
Ja, je kunt vanaf 04.00 uur AM parkeren op de dag die je hebt geboekt tot 03.59 uur AM de volgende dag.
Kan ik op de dag van mijn reservering meerdere keren in- en uitrijden?
Ja, met een reservering kun je met het kenteken waarvoor is gereserveerd op de gereserveerde dag onbeperkt in- en uitrijden.
Wat gebeurt er wanneer ik langer parkeer?
Rijd je pas na 3.59 uur AM de volgende dag uit, dan moet je bijbetalen volgens het reguliere parkeertarief van de parkeerlocatie.
Vragen over wijzigen, annuleren en verhindering
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Je kunt alleen het kenteken van de auto aanpassen. Hiervoor ga je naar “Mijn account”. Je kunt het kenteken tot één uur voor aankomst bij de parkeerlocatie wijzigen.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een reservering te annuleren.
Krijg ik mijn geld terug wanneer ik verhinderd ben?
Nee, als je verhinderd bent, om welke reden dan ook, is er geen sprake van restitutie van de gemaakte kosten.
Kan ik een parkeerplaats voor minder validen reserveren?
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplaats voor minder validen te reserveren in de parkeerlocaties van Park + Beach.
Kan ik een parkeerplaats met elektrische oplaadvoorziening reserveren?
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplaats met elektrische oplaadvoorziening te reserveren in de parkeerlocaties van Park + Beach.
Kan ik met een LPG-auto parkeren in de parkeerlocaties van Park + Beach?
Ja, het is mogelijk om met een LPG-auto te parkeren in de parkeerlocaties van Park + Beach.
Specifieke vragen over het Park + Beach arrangement bij Q-Park CS New Babylon
Route: hoe kom ik bij parkeerlocatie Q-Park CS New Babylon?
Parkeergarage Q-Park CS New Babylon, Pr. Irenestraat 1, 2595 BD Den Haag
Navigatielink Parkeergarage Q-Park CS New Babylon
Wat is de maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie CS New Babylon?
De maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie CS New Babylon is 2,05 m.
Hoe werkt kentekenherkenning bij de parkeerlocatie CS New Babylon?
Kentekenherkenning wil zeggen dat je kenteken automatisch wordt ‘gelezen’ bij de ingang parkeergarage en de slagboom vanzelf opengaat. Je hoeft dus geen QR code te laten scannen.
Waarom hoef ik bij de parkeerlocatie CS New Babylon geen parkeerkaart te trekken?
Bij de parkeerlocatie CS New Babylon hoef je geen parkeerkaart te trekken, omdat de parkeergarage werkt met kentekenherkenning. Heb je een Park + Beach reservering, dan gaat de slagboom vanzelf open. Let op: wanneer je bij de slagboom toch een parkeerkaart trekt, betaal je het reguliere parkeertarief om met dit toegangsbewijs te kunnen uitrijden. Je Park + Beach arrangement is dan niet meer geldig.
Wat moet ik doen wanneer de slagboom bij aanrijden niet automatisch open gaat?
Het komt soms voor dat de slagboom niet opent. Je kunt dan de Bar- / QR-code van de reservering aanbieden op de telefoon bij de lezer op de parkeerzuil. Een link naar deze QR code zit in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien.
Wat moet ik doen wanneer de Bar- / QR-code niet werkt?
Het komt soms voor dat de Bar- / QR-code niet werkt. Druk dan op de knop druk voor de meldkamer van Q-Park. De meldkamer heeft een overzicht van alle reserveringen. Als je gereserveerd hebt, zal de meldkamer de slagboom voor je openen.
Hoe kom ik als voetganger in de parkeergarage CS New Babylon?
De voetgangersdeur naar de parkeergarage van CS New Babylon is, om veiligheidsredenen, altijd afgesloten. Je opent deze deur met een QR code. Een link naar deze QR code zit in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien. Om de code offline te kunnen gebruiken, kun je een screenshot van de code maken en deze gebruiken om de garage binnen te komen.
Hoe kan ik gebruiken maken van de tram van en naar parkeerlocatie CS New Babylon?
Nadat je je reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een link naar een QR code voor het gebruik van de tram. Klik op de link om de QR code te zien. Met deze QR code kun je samen met je medereizigers met tram 9 (halte Centraal Station) van en naar Scheveningen reizen. Je hoeft in de tram niet in- of uit te checken. Laat bij een controle de QR code zien. Deze code geldt voor je hele reisgezelschap. Om de QR code offline te gebruiken, kun je een screenshot van de code maken. Het ticket is een dagretour en goed voor een heen- en terugreis tussen de opstaphalte bij de parkeergarage en het strand. In de bevestigingsmail staan de tramlijn en de haltes waarop jouw ticket geldig is. Meer informatie over de dienstregeling vind je op htm.nl/dienstregeling of download de HTM app.
Waar vind ik de tramhalte vanuit parkeergarage CS New Babylon?
Loop vanuit de parkeergarage naar de stationshal van station Den Haag Centraal. De tramhalte ligt aan de Rijnstraat aan de andere kant van de stationshal. Met tram 9 ben je in ongeveer 15 minuten op het strand. Stap uit bij halte Kurhaus of Zwarte Pad. Klik hier voor de target=’_blank’ route
Waar vind ik de Haagsche Stadsfiets bij Q-Park CS New Babylon?
Loop het station uit richting Malieveld. De fietsen staan aan de Bezuidenhoutseweg in een apart Park+Beach vak voor de winkel van CoolBlue naast het Centraal Station. Je herkent ze aan de kenmerkende geel-groene kleuren. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Hoe kan ik gebruik maken van de BAQME bakfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de BAQME bakfiets fiets kunt gebruiken.
Waar vind ik de BAQME bakfiets bij parkeergarage CS New Babylon?
Loop het station uit richting Malieveld. De bakfietsen staan aan de Bezuidenhoutseweg in een apart Park+Beach vak voor de winkel van CoolBlue naast het Centraal Station. Je herkent ze aan de kenmerkende kleuren en het Park + Beach logo. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Specifieke vragen over het Park + Beach arrangement bij Q-Park Malieveld
Route: hoe kom ik bij parkeerlocatie Q-Park Malieveld?
Parkeergarage Q-Park Malieveld, Koningskade 1, 2596 AA Den Haag.
Navigatielink Parkeergarage Q-Park Malieveld
Wat is de maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie Malieveld?
De maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie Malieveld is 2,00 m.
Hoe werkt kentekenherkenning bij de parkeerlocatie Malieveld?
Kentekenherkenning wil zeggen dat je kenteken automatisch wordt ‘gelezen’ bij de ingang parkeergarage en de slagboom vanzelf opengaat. Je hoeft dus geen QR-code te laten scannen.
Waarom hoef ik bij de parkeerlocatie Malieveld geen parkeerkaart te trekken?
Bij de parkeerlocatie Malieveld hoef je geen parkeerkaart te trekken, omdat de parkeergarage werkt met kentekenherkenning. Heb je een Park + Beach reservering, dan gaat de slagboom vanzelf open. Let op: wanneer je bij de slagboom toch een parkeerkaart trekt, betaal je het reguliere parkeertarief om met dit toegangsbewijs te kunnen uitrijden. Je Park + Beach arrangement is dan niet meer geldig.
Wat moet ik doen wanneer bij aankomst de slagboom niet open gaat?
Het komt soms voor dat de slagboom niet opent. Je kunt dan de Bar- / QR-code van de reservering aanbieden op de telefoon bij de lezer op de parkeerzuil. Een link naar deze QR code zit in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien.
Wat moet ik doen wanneer de Bar- / QR-code niet werkt?
Het komt soms voor dat de Bar- / QR-code niet werkt. Druk dan op de knop voor de meldkamer van Q-Park. De meldkamer heeft een overzicht van alle reserveringen. Als je gereserveerd hebt, zal de meldkamer de slagboom voor je openen.
Hoe kan ik gebruiken maken van de tram van en naar parkeerlocatie Malieveld?
Nadat je je reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een link naar een QR code voor het gebruik van de tram. Klik op de link om de QR code te zien. Met deze QR code kun je samen met je medereizigers met tram 9 (halte Malieveld) van en naar Scheveningen reizen. Je hoeft in de tram niet in- of uit te checken. Laat bij een controle de QR code zien. Deze code geldt voor je hele reisgezelschap. Om de QR code offline te gebruiken, kun je een screenshot van de code maken. Het ticket is een dagretour en goed voor een heen- en terugreis tussen de opstaphalte bij de parkeergarage en het strand. In de bevestigingsmail staan de tramlijn en de haltes waarop jouw ticket geldig is. Meer informatie over de dienstregeling vind je op htm.nl/dienstregeling of download de HTM app.
Waar vind ik de tramhalte vanuit de parkeerlocatie Malieveld?
Loop vanuit de parkeergarage naar de tramhalte Malieveld. De tramhalte ligt aan de Prinsessegracht schuin tegenover de parkeergarage. De drukke Koningskade steek je veilig over bij het kruispunt met de Korte Voorhout (tegenover het Pannenkoekenhuis). Met tram 9 ben je binnen 15 minuten op het strand. Stap uit bij halte Kurhaus of Zwarte Pad.
Navigatielink tramhalte Malieveld
Navigatielink tramhalte Malieveld
Waar vind ik de Haagsche Stadsfiets bij bij parkeerlocatie Q-Park Malieveld?
De fietsen staan bij de fietsenstallingslocatie voor het Pannekoekenhuis restaurant. Je herkent ze aan de kenmerkende geel-groene kleuren. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Hoe kan ik gebruik maken van de BAQME bakfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de BAQME bakfiets fiets kunt gebruiken.
Waar vind ik de BAQME bakfiets bij parkeerlocatie Malieveld?
De bakfietsen staan bij de fietsenstallingslocatie voor het Pannekoekenhuis restaurant. Je herkent ze aan aan de kenmerkende kleuren en het Park + Beach logo. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Specifieke vragen over het Park + Beach arrangement bij Q-Park Hoornwijck
Route: hoe kom ik bij parkeerlocatie Hoornwijck?
Parkeergarage Q-Park Hoornwijck, Laan van Zuid Hoorn 38, 2497 NB Den Haag. Link
Wat is de maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie Q-Park Hoornwijck?
De maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie Hoornwijck is 1,95 m.
Hoe werkt kentekenherkenning bij de parkeerlocatie Q-Park Hoornwijck?
Kentekenherkenning wil zeggen dat je kenteken automatisch wordt ‘gelezen’ bij de ingang parkeergarage en de slagboom vanzelf opengaat. Je hoeft dus geen QR code te laten scannen.
Waarom hoef ik bij de parkeerlocatie Hoornwijck geen parkeerkaart te trekken?
Bij de parkeerlocatie Hoornwijck hoef je geen parkeerkaart te trekken, omdat de parkeergarage werkt met kentekenherkenning. Heb je een Park + Beach reservering, dan gaat de slagboom vanzelf open. Let op: wanneer je bij de slagboom toch een parkeerkaart trekt, betaal je het reguliere parkeertarief om met dit toegangsbewijs te kunnen uitrijden. Je Park + Beach arrangement is dan niet meer geldig.
Wat moet ik doen wanneer bij aankomst de slagboom niet open gaat?
Het komt soms voor dat de slagboom niet opent. Je kunt dan de Bar- / QR-code van de reservering aanbieden op de telefoon bij de lezer op de parkeerzuil. Een link naar deze QR code zit in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien.
Wat moet ik doen wanneer de Bar- / QR-code niet werkt?
Het komt soms voor dat de Bar- / QR-code niet werkt. Druk dan op de knop voor de meldkamer van Q-Park. De meldkamer heeft een overzicht van alle reserveringen. Als je gereserveerd hebt, zal de meldkamer de slagboom voor je openen.
Hoe kom ik als voetganger in de parkeergarage Hoornwijck?
De voetgangersdeur naar de parkeergarage van Hoornwijck is, om veiligheidsredenen, altijd afgesloten. Je opent deze deur met een QR code. Een link naar deze QR code zit in de bevestigingsmail die je ontvangt bij je reservering. Klik op de link om de QR code te zien. Om de code offline te kunnen gebruiken, kun je een screenshot van de code maken en deze gebruiken om de garage binnen te komen.
Hoe kan ik gebruiken maken van de tram van en naar parkeerlocatie Hoornwijck?
Nadat je je reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een link naar een QR code voor het gebruik van de tram. Klik op de link om de QR code te zien. Met deze QR code kun je samen met je medereizigers met tram 1 naar Scheveningen reizen. Je hoeft in de tram niet in- of uit te checken. Laat bij een controle de QR code zien. Deze code geldt voor je hele reisgezelschap. Om de QR code offline te gebruiken, kun je een screenshot van de code maken. Het ticket is een dagretour en goed voor een heen- en terugreis tussen de opstaphalte bij de parkeergarage en het strand. In de bevestigingsmail staan de tramlijn en de haltes waarop jouw ticket geldig is. Meer informatie over de dienstregeling vind je op htm.nl/dienstregeling of download de HTM app.
Waar vind ik de tramhalte vanuit parkeergarage Hoornwijck?
Loop vanuit de parkeergarage via de Laan van Zuidhoorn en de Laan van Oversteen naar de halte Broekpolder aan de Laan van Hoornwijck. Klik hier voor de route.
Tram 1 brengt je direct naar het strand. Stap uit bij halte Keizerstraat of Badhuiskade of Scheveningseslag.
Tram 1 brengt je direct naar het strand. Stap uit bij halte Keizerstraat of Badhuiskade of Scheveningseslag.
Specifieke vragen over het Park + Beach arrangement bij World Forum A
Route: hoe kom ik bij parkeerlocatie World Forum A?
Parkeergarage World Forum A aan het Churchillplein 10 2517 JW Den Haag.
Navigatielink Parkeergarage World Forum A
Wat is de maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie World Forum A?
De maximale inrijhoogte van de parkeerlocatie World Forum A is 2.00 m.
Hoe zie ik het verschil tussen World Forum garage A en garage B?
De naam van de parkeergarage is vermeld boven de ingang. De ingang van de World Forum A-garage ligt vóór de glazen voorgevel van World Forum. De World Forum B-garage ligt aan de zijkant van het gebouw, tussen het World Forum en de Johan de Wittlaan. Met Park + Beach kun je alleen parkeren in garage Wold Forum A.
Hoe werkt het en uitrijden van de parkeergarage World Forum A?
Het parkeersysteem van World Forum heeft geen kentekenherkenning. Je hebt een QR code nodig om in- en uit te kunnen rijden. Deze QR code ontvang je per mail nadat je een reservering hebt gemaakt. De QR code lezer zit aan de onderkant van de terminal. Houd de QR code op je telefoon (of je uitgeprinte QR code) recht onder de lezer. Na het aanbieden van de QR code bij de lezer gaat de slagboom open. Houd de QR code op je telefoon of je uitgeprinte QR code recht onder de lezer (aan de onderkant van de terminal).
Hoe werkt het scannen van een QR code?
Je kunt QR-code van de reservering aanbieden op de telefoon bij de lezer op de parkeerzuil. De lezer zit aan de onderkant. Houd de QR code op je telefoon of je uitgeprinte QR code met de QR-code naar boven recht onder de lezer (aan de onderkant van de terminal).
Waarom krijg ik twee QR codes?
In je bevestigingsmail zitten twee links naar QR codes: één voor het vervoersbewijs voor de tram en één voor toegang tot de parkeergarage. De QR code voor het parkeren gebruik je om de garage in- en uit te rijden.
Wat kan ik doen wanneer de QR code voor het parkeren niet werkt?
Het kan incidenteel voorkomen dat de slagboom niet opent wanneer je de QR code scant. Druk dan op de knop druk voor de meldkamer van World Forum A. De meldkamer heeft een overzicht van alle reserveringen. Als je gereserveerd hebt, zal de meldkamer de slagboom voor je openen.
Waarom hoef ik bij de parkeergarage geen parkeerkaart te trekken?
Bij de parkeergarage hoef je geen parkeerkaart te trekken, omdat de parkeergarage werkt met een QR code. Heb je een Park + Beach reservering, dan gaat de slagboom vanzelf open. Let op: wanneer je bij de slagboom toch een parkeerkaart trekt, betaal je het reguliere parkeertarief van de parkeerlocatie om met dit toegangsbewijs te kunnen uitrijden. Je Park + Beach arrangement is dan niet meer geldig.
Waarom moet ik op tijd weer uitrijden?
Wanneer een auto na het verstrijken van de eindtijd van de reservering van de reservering nog steeds is geparkeerd, kan deze zonder waarschuwing vooraf worden weggesleept, op kosten van de eigenaar van de auto.
Hoe kan ik gebruik maken van de tram?
Nadat je je reservering hebt gemaakt ontvang je een bevestigingsmail. In deze e-mail vind je een link naar een QR code voor het gebruik van de tram. Klik op de link om de QR code te zien. Met deze QR code kun je samen met je medereizigers met tram 1 (halte World Forum) van en naar Scheveningen reizen. Je hoeft in de tram niet in- of uit te checken. Laat bij een controle de QR code zien. Deze code geldt voor je hele reisgezelschap. Om de QR code offline te gebruiken, kun je een screenshot van de code maken. Het ticket is een dagretour en goed voor een heen- en terugreis tussen de opstaphalte bij de parkeergarage en het strand. In de bevestigingsmail staan de tramlijn en de haltes waarop jouw ticket geldig is. Meer informatie over de dienstregeling vind je op htm.nl/dienstregeling of download de HTM app.
Waar vind ik de tramhalte vanuit parkeergarage World Forum A?
Loop vanuit de parkeergarage via het voetpad langs de Johan de Wittlaan naar de halte World Forum op de Scheveningseweg, vlakbij het kruispunt met de Johan de Wittlaan. Met tram 1 ben je binnen 15 minuten op het strand. Stap uit bij halte Keizerstraat, Badhuiskade, Scheveningseslag/Beelden aan Zee, Kurhaus of Zwarte Pad.
Navigatielink tramhalte World Forum
Navigatielink tramhalte World Forum
Hoe kan ik gebruik maken van de Haagsche Stadsfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de Haagsche Stadsfiets fiets kunt gebruiken.
Waar vind ik de Haagsche Stadsfiets bij parkeergarage World Forum A?
De fietsen staan naast World Forum aan de Johan de Wittlaan, bij de ingang van Novotel. Je herkent ze aan de kenmerkende geel-groene kleuren. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Hoe kan ik gebruik maken van de BAQME bakfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de BAQME bakfiets fiets kunt gebruiken.
Waar vind ik de BAQME bakfiets bij parkeergarage World Forum A?
De bakfietsen staan naast World Forum bij de fietsenstalling op het plein, naast de voorgevel van het gebouw. Je herkent ze aan de kenmerkende kleuren en het Park + Beach logo. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Vragen over de Haagsche Stadsfiets - in gebruik nemen
Hoe kan ik gebruik maken van de Haagsche Stadsfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de Haagsche Stadsfiets fiets kunt gebruiken.
Kan ik de Haagsche Stadsfiets reserveren samen met een parkeerplaats?
Ja, je kan de Haagsche Stadsfiets van tevoren reserveren samen met een parkeerplaats.
Hoe download ik de Haagsche Stadsfiets app?
Download de ‘UnlockThis!’ app in de Google Play Store of in de Apple Store. Let wel: alleen downloaden, géén account aanmaken.
Waar vind ik de Haagsche Stadsfiets bij parkeergarage World Forum A?
De fietsen staan naast World Forum aan de Johan de Wittlaan, bij de ingang van Novotel. Je herkent ze aan de kenmerkende geel-groene kleuren. Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Volgens de app zijn er geen fietsen meer, maar ik zie wel fietsen staan?
Een fiets kan aangemeld zijn voor reparatie of controle. In zo’n geval mag de fiets tijdelijk niet meer verhuurd worden, en is deze dus niet beschikbaar. Het kan natuurlijk ook zijn dat die fietsen op het moment al verhuurd zijn.
Hoe kan ik de Haagsche Stadsfiets tussentijds op slot zetten?
Wil je onderweg pauzeren? Dan kan dat door de Haagsche Stadsfiets app ‘UnlockThis!’ te openen en te kiezen voor ‘slot sluiten’.
Vragen over de Haagsche Stadsfiets - inleveren
Hoe lang kan ik de Haagsche Stadsfiets gebruiken?
Als je de Haagsche Stadsfiets voor één dag hebt gehuurd, mag je deze uiterlijk de volgende ochtend om 06:00 uur weer inleveren.
Wat gebeurt wanneer ik de fiets langer gebruik?
De Haagsche Stadsfiets moet je na gebruik parkeren op het vertrekpunt en afsluiten. Doe je dat niet, moet je bijbetalen volgens het reguliere tarief.
Wordt een rit op de Haagsche Stadsfiets automatisch beëindigd?
Nee, de rit wordt niet automatisch beëindigd. Je kunt de transactie alleen beëindigen door de fiets op slot te doen op het vertrekpunt. Zet je fiets op die plek, open de app ‘UnlockThis!’ en beëindig de rit.
Waar en hoe kan ik de Haagsche Stadsfiets inleveren?
Je kunt de transactie alleen beëindigen door de fiets op slot te doen op het vertrekpunt. Zet je fiets op die plek, open de app ‘UnlockThis!’ en beëindig de rit.
Vragen over de Haagsche Stadsfiets - bij problemen
Ik heb de Haagsche Stadsfiets vergrendeld maar de rit wordt niet beëindigd. Wat nu?
Helaas kan dit soms voorkomen. Meestal helpt het om je Bluetooth even uit- en weer aan te zetten. Als dit niet werkt kun je je telefoon even herstarten. Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
De Haagsche Stadsfiets gaat niet van het slot. Wat nu?
1. Soms blokkeert het slot door een spaak. Til de fiets op en draai het wiel een beetje.
2. Werkt dit niet? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
2. Werkt dit niet? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
De Haagsche Stadsfiets gaat niet op slot. Wat nu?
1. Check of je op het vertrekpunt staat. Je kan de fietsrit alleen daar beëindigen.
2. Sta je in een dropzone? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
4. Als het nog steeds niet lukt zet de fiets dan op slot door deze op Pauze te zetten. Meld dit wel bij de Haagsche Stadsfiets.
2. Sta je in een dropzone? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
4. Als het nog steeds niet lukt zet de fiets dan op slot door deze op Pauze te zetten. Meld dit wel bij de Haagsche Stadsfiets.
De app ‘UnlockThis!’ loopt vast. Wat nu?
Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw en probeer het nog een keer. Lukt het nog steeds niet? Herstart je telefoon.
Wat moet ik doen wanneer er schade is aan de fiets?
Na het inleveren van de fiets krijg je de mogelijkheid om hier een melding van te maken.
Wat moet ik doen bij diefstal?
Vraag bij diefstal de gegevens van de fiets op bij de verhuurder via info@fietsverhuurzuidholland.nl . Doe vervolgens aangifte bij de politie. En stuur een duplicaat van het proces-verbaal aan de verhuurder.
De batterij van mijn mobiele telefoon raakte leeg tijdens de rit. Wat nu?
Download de app ‘UnlockThis!’ op de telefoon van iemand anders. Log hier in met je eigen account en vervolg of beëindig de rit op deze manier. Let op: laat de fiets nooit ergens onbeheerd achter met een open slot!
Hoe meld ik schade aan de fiets?
Zie je een Haagsche Stadsfiets die niet helemaal in orde is? Met een lekke band, ontbrekende ketting etc? Maak hiervan een melding van via info@fietsverhuurzuidholland.nl.
Meer informatie over de Haagsche Stadsfiets
Zijn er ook kinderfietsen, fietsen met kinderzitjes, bakfietsen of andere soorten fietsen te huur?
Nee, alle Haagsche Stadsfietsen hebben hetzelfde formaat en dezelfde uitvoering. Wel kan je het zadel aanpassen om de fiets op jouw hoogte in te stellen.
Waar kan ik meer informatie over de Haagsche Stadsfiets vinden?
Meer informatie over de Haagsche Stadsfiets kun je vinden op haagschestadsfiets.nl.
Kan ik ook online vragen stellen aan de Haagsche Stadsfiets?
Ja, dat kan via info@fietsverhuurzuidholland.nl.
Hoe werkt de BAQME bakfiets?
Hoe werkt pedal assist?
Zet het display aan met de rechterknop. Controleer het accuniveau van de BAQME voor aanvang van je rit. 10% accu is gelijk aan ongeveer 10km. Je kunt de trapondersteuning hoger of lager zetten met de pijlknoppen op het display. Let goed op het accuniveau, verlaag de trapondersteuning om je actieradius te vergroten.
Hoe zet ik de pedal assist aan?
Druk op aan/uit knop op het display om de pedal assist aan te zetten. Wij vragen je om de instructies in reserveringsbevestiging goed te lezen voordat je op pad gaat.
Welk gewicht kan ik meenemen in de bak?
Je kunt tot 80 kilogram vervoeren in de bak.
Hoe groot is de bak?
De afmetingen van de bak zijn 100 (lengte) x 53 (breedte) x 47 (hoogte) cm. Er bevindt zich een bankje met 2 gordels over de gehele breedte.
Zijn de BAQME bakfietsen veilig?
Ja, BAQME bakfietsen zijn net zo veilig als je eigen fiets. Er kunnen maximaal 2 jonge kinderen worden meegenomen in de bak. Er is daarbij nog genoeg ruimte voor andere spullen, zoals je boodschappen. Voor elk kind is er een driepuntsgordel aanwezig in de bak. Wij vragen je om de instructies in reserveringsbevestiging goed te lezen voordat je op pad gaat.
Hoe stappen mijn kinderen in?
Kinderen kunnen instappen via het instapje aan de zijkant van de bak.
Kan ik een autostoeltje meenemen?
Helaas kan dat nog niet met de BAQME bakfietsen. Zodra je kinderen zelfstandig kunnen zitten, kun je ze zonder stoeltje meenemen in de BAQME bakfietsen.
Wat kan ik doen wanneer het slot niet sluit?
Controleer of het ringslot niet tegen een spaak aankomt. Verplaats de fiets en probeer het opnieuw.
Hoe kan ik het slot sluiten als mijn telefoon leeg is?
Via de knop op het zijkant van het ringslot kun je het slot altijd sluiten.
Hoe zet ik het licht aan?
Het ligt gaat automatisch aan als het donker is buiten. Je kunt het licht altijd aan- of uitzetten via het lichtknopje op de display links van het stuur.
Vragen over de BAQME bakfiets - in gebruik nemen
Moet ik de fiets inspecteren voor ik de rit start?
Ja. Voor je de rit start:
1 Controleer op het display of de accu voldoende geladen is voor je rit
2 Controleer of de banden in orde zijn
3 Controleer of de remmen in orde zijn.
Hoe kan ik gebruik maken van de BAQME bakfiets in combinatie met mijn Park + Beach reservering?
Nadat je een Park + Beach reservering hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat een korte instructie over hoe je de BAQME bakfiets fiets kunt gebruiken.
Kan ik de BAQME bakfiets reserveren samen met een parkeerplaats?
Ja, je kan de BAQME bakfiets van tevoren reserveren samen met een parkeerplaats.
Hoe download ik de BAQME bakfiets app?
Download de ‘UnlockThis!’ app in de Google Play Store of in de Apple Store. Let wel: alleen downloaden, géén account aanmaken.
Waar vind ik de BAQME bakfiets bij parkeergarage World Forum A?
De bakfietsen staan naast World Forum aan de Johan de Wittlaan, naast de voorgevel van het gebouw aan de achterzijde. Je herkent ze aan aan de kenmerkende geel-blauwe kleuren en het Park + Beach logo (dame/heer in badpak op strandstoel). Zodra je bij de fiets staat klik je op de link ‘fiets openen’ in ‘Mijn reserveringen’ of de mail. Dan opent vanzelf de geïnstalleerde app en kun je je fiets kiezen en het slot open maken.
Volgens de app zijn er geen bakfietsen meer, maar ik zie ze wel staan?
Een bakfiets kan aangemeld zijn voor reparatie of controle. In zo’n geval mag de bakfiets tijdelijk niet meer verhuurd worden, en is deze dus niet beschikbaar. Het kan natuurlijk ook zijn dat die bakfietsen op het moment al verhuurd zijn.
Hoe kan ik de BAQME bakfiets tussentijds op slot zetten?
Wil je onderweg pauzeren? Dan kan dat door de app ‘UnlockThis!’ te openen en te kiezen voor ‘slot sluiten’.
Vragen over de BAQME bakfiets - inleveren
Hoe lang kan ik de BAQME bakfiets gebruiken?
Als je de BAQME bakfiets voor één dag hebt gehuurd, mag je deze uiterlijk de volgende ochtend om 06:00 uur weer inleveren.
Wat gebeurt wanneer ik de fiets langer gebruik?
De BAQME bakfiets moet je na gebruik parkeren op het vertrekpunt en afsluiten. Doe je dat niet, moet je bijbetalen volgens het reguliere tarief.
Wordt een rit op de BAQME bakfiets automatisch beëindigd?
Nee, de rit wordt niet automatisch beëindigd. Je kunt de transactie alleen beëindigen door de fiets op slot te doen op het vertrekpunt. Zet je fiets op die plek, open de app ‘UnlockThis!’ en beëindig de rit.
Waar en hoe kan ik de BAQME bakfiets inleveren?
Je kunt de transactie alleen beëindigen door de fiets op slot te doen op het vertrekpunt. Zet je fiets op die plek, open de app ‘UnlockThis!’ en beëindig de rit.
Vragen over de BAQME bakfiets - bij problemen
Ik heb de BAQME bakfiets vergrendeld maar de rit wordt niet beëindigd. Wat nu?
Helaas kan dit soms voorkomen. Meestal helpt het om je Bluetooth even uit- en weer aan te zetten. Als dit niet werkt kun je je telefoon even herstarten. Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
De BAQME bakfiets gaat niet van het slot. Wat nu?
1. Soms blokkeert het slot door een spaak. Til de fiets op en draai het wiel een beetje.
2. Werkt dit niet? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
2. Werkt dit niet? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
De BAQME bakfiets gaat niet op slot. Wat nu?
1. Check of je op het vertrekpunt staat. Je kan de fietsrit alleen daar beëindigen.
2. Sta je in een dropzone? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
4. Als het nog steeds niet lukt zet de fiets dan op slot door deze op Pauze te zetten. Meld dit wel bij de BAQME bakfiets via support@baqme.com
2. Sta je in een dropzone? Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw.
3. Werkt het nog steeds niet? Schakel je bluetooth uit en weer in.
4. Als het nog steeds niet lukt zet de fiets dan op slot door deze op Pauze te zetten. Meld dit wel bij de BAQME bakfiets via support@baqme.com
De app ‘UnlockThis!’ loopt vast. Wat nu?
Start de app ‘UnlockThis!’ opnieuw en probeer het nog een keer. Lukt het nog steeds niet? Herstart je telefoon.
Wat moet ik doen wanneer er schade is aan de fiets?
Na het inleveren van de fiets krijg je de mogelijkheid om hier een melding van te maken. Tijdens de huurperiode kun je de BAQME bakfiets bereiken via support@baqme.com
Wat moet ik doen bij diefstal?
Vraag bij diefstal de gegevens van de fiets op bij de verhuurder. Tijdens de huurperiode kun je de BAQME bakfiets bereiken via support@baqme.com. Doe vervolgens aangifte bij de politie. En stuur een duplicaat van het proces-verbaal aan de verhuurder.
De batterij van mijn mobiele telefoon raakte leeg tijdens de rit. Wat nu?
Download de app ‘UnlockThis!’ op de telefoon van iemand anders. Log hier in met je eigen account en vervolg of beëindig de rit op deze manier. Let op: laat de fiets nooit ergens onbeheerd achter met een open slot!
Hoe meld ik schade aan de fiets?
Zie je een BAQME bakfiets die niet helemaal in orde is? Met een lekke band, ontbrekende band etc? Na het inleveren van de fiets krijg je de mogelijkheid om hier een melding van te maken. Tijdens de huurperiode kun je de BAQME bakfiets bereiken via support@baqme.com
Meer informatie over de BAQME bakfiets
Waar kan ik meer informatie over de BAQME bakfiets vinden?
Meer informatie over de BAQME bakfiets kun je vinden op BAQME.com.
Hoe kan ik de BAQME bakfiets bereiken?
De BAQME bakfiets is bereikbaar via support@baqme.com
Vragen over de voorwaarden van Park + Beach
Met welke voorwaarden ga ik akkoord?
Bij gebruik van Park + Beach ga je ermee akkoord dat jouw gegevens worden uitgewisseld om de reserveringen te kunnen maken. Je gaat ook akkoord met de voorwaarden van de parkeerlocatie van je reservering en met die van de betreffende aanbieder van mobiliteitsdiensten.
Op welke manier ga ik akkoord met de voorwaarden?
Dit gebeurt door bij je reservering de betreffende hokjes aan te vinken.
Wat gebeurt er wanneer ik niet akkoord ga met de voorwaarden?
Zonder akkoord kan er geen reservering worden gemaakt.
Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?
We hebben je e-mailadres nodig voor correspondentie. We hebben je kenteken nodig voor toelating tot de parkeergarage. We hebben het aantal reizigers en je naam nodig voor toelating tot het natransport (tram of fiets) op basis van je reservering. Bij het huren van een bakfiets controleren we je leeftijd.
Hoe gaan we om met jouw persoonsgegevens?
Met jouw persoonsgegevens doen we verder niets. Je kunt het nalezen in de Privacyverklaring. Gegevens worden zorgvuldig behandeld. De gegevensverwerkende organisatie is ISO 27001/2 gecertificeerd (databeveiliging). Er is een Verwerkersovereenkomst gesloten met de gemeente Den Haag. Jouw gegevens worden niet aan derden verstrekt.
Welke documenten moet ik meenemen wanneer ik Park + Beach gebruik?
Je moet je kunnen legitimeren bij toezichthouders van de parkeerlocaties en van de vervoerders. Neem ook je reserveringsgegevens mee. Deze vind je in de Park + Beach app onder Mijn reserveringen.